FBemailTwitter

11/28/2014

Pędzel Hakuro H24

Pędzel Hakuro H24




Pędzel Hakuro H24

Opis producenta:
Włosie: syntetyczne, całkowita długość pędzla: 18 cm., długość włosia: 3,3 cm. - 2 cm. 
Do nakładania różu/brązera, do nakładania kosmetyków służących do modelowania twarzy, do nakładania kosmetyków rozświetlających. Trzonek pędzla wykonany jest z naturalnego drewna.







Co ja sądzę o tym pędzlu:

Jest idealny do nakładania różu do którego go używam. Dzięki skośnemu kształtu pozostawia na twarzy mgiełkę koloru. Może być też używany do konturowania twarzy kiedy zostanie użyty umiejętnie. Jednak wolę go zdecydowanie tylko do różu. Posiada włosie syntetyczne które jest niebywale miękkie. Nie spodziewałam się, że aż tak będzie delikatny. Miziało by się nim po twarzy cały czas. Dobrze się go myje, nie traci swojego kształtu. Po kilku myciach nie zauważyłam aby włoski wypadały. Jest wygodny w użyciu. Jeśli nie macie jeszcze pędzla do różu to polecam go wam. Koszt to około 25zł. Cena jest dobra jak na tak świetną jakość. Sam design też bardzo mi się podoba. Wykonany jest solidnie. Jestem mega zadowolona z jego kupna.

Chętnie się jeszcze kiedyś skuszę na inne pędzle tej firmy. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz