FBemailTwitter

12/09/2014

Love Me Green


Nawilżający Balsam Do Ciała z Masłem Shea


 


Opis producenta:

ORGANICZNY KREM DO CIAŁA
Organiczny krem do ciała na bazie wyciągu z aloesu i ekologicznego olejku migdałowego o egzotycznym i ekologicznym zapachu Karite. Olejek migdałowy chroni i głęboko nawilża skórę.
Właściwości: Organiczny balsam do ciała opracowany w celu nawilżenia*, odżywienia i ochrony skóry. Jego stosowanie daje efekt długotrwałego nawilżenia i odnowy warstwy lipidowej - nawet bardzo suchej skóry. Balsam wyjątkowo szybko się wchłania pozostawiając na powierzchni skóry naturalny połysk, nie zostawiając tłustego filmu. Skóra staje się jedwabiście gładka. Zawiera masło shea.
* Nawilżenie górnych warstwach naskórka.
Zapach: Karite exotique. Naturalny, lekko orzechowy zapach, egzotyczny i uwodzicielski. Działa relaksująco i antystreswo.
Moja opinia
Moje pierwsze starcie z Love Me green. Stosowałam go jako kremu do rąk. Świetnie się w tej roli sprawdził. Miałam pojemność 30ml która wystarczyła mi na bardzo długo. Używałam go raz dziennie. Nie spodziewałam się, że tak długo ze mną będzie. Świetnie nawilżał mojej ręce. Pozostawiał je miękkie i gładkie. Do tego świetnie pachnie. Żaden krem nie nawilżał mi tak rąk. Radził sobie z nimi dobrze. Skład: 99% naturalny. Podoba mi się jego skład jak i jego wygląd (opakowanie). Chętnie kupię pełnowymiarowy produkt 200ml kiedy będzie w promocji. Będę mogła w tedy przelewać sobie do tej mniejszej tubki co mam 30ml. Cudownie będzie go mieć zawsze ze sobą pod ręką. Spełnia moje oczekiwania, świetnie pachnie, nawilża i świetnie wygląda. Jedyny minus to cena, ale jak będzie na promocji to kupię. Jestem zadowolona z kupna. Bardzo się polubiliśmy i jak na razie jest to mój faworyt. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz