FBemailTwitter

12/21/2014

The Body Shop Raspberry



Opis Producenta
Kremowe masło do ciała o bogatej konsystencji i zapachu świeżych malin. Bardzo szybko się wchłania, pomaga zapewnić skórze odpowiednie odżywienie, miękkość oraz zapobiegać wysuszaniu. Intensywnie i długotrwale nawilża; przeznaczone do skóry normalnej. 




MOJA OPINIA
Masło do ciała o zapachu maliny. Pojemność 200ml czyli to największe. Przyciąga wzrok dzięki temu jak wygląda. Sprawia, że chcemy kupić. Właśnie to podoba mi się bardzo w tym masełku. Jest całe w kolorze maliny, z przodu ma malinę na której jest logo firmy. Prosty wygląd, ale właśnie to najbardziej lubię i zachęca mnie do kupna. Zdecydowanie jest to coś co sprawia mi przyjemność wzrokową. Kiedy otwieramy masełko wydobywa się intensywny zapach maliny, jest obłędny. Chciało by się skosztować lecz nie jest przeznaczone do jedzenia. Za sam zapach można oszaleć. Kolor masełka jest lekko różowy. Konsystencja jest zbita. Po przechyleniu nic nie spływa. Lubię takie treściwe masła. Dobrze się wsmarowuje w skórę i wchłania. Zapach zostaje na ciele. Mam suche nogi i nie sprawdzają się u mnie kosmetyki lekko nawilżające, bo efekt jest na max 2 godziny. Po nałożeniu mam nogi gładkie, nawilżone i pięknie pachnące. Czy efekt się utrzymuje czy szybko znika? Tu jestem mile zaskoczona. Producent na opakowaniu pisze, że nawilżenie jest 48h. Tego nie oczekiwałam. Spodziewałam się po rozsławieniu w internecie maseł firmy The Body Shop, że będzie mi nawilżał 12h co i tak będzie dla mnie rewelacją. Oczekiwania moje przerosło. Kiedy nałożyłam rano efekt utrzymywał się do wieczora. Miałam przez cały dzień gładkie i nawilżone nogi. Dodatkowo pachniały malinami już słabo co prawda, ale nadal wyczuwalnie. Byłam mile zaskoczona jego efektem. Dzięki temu co robi dobrego dla mojej skóry jest moim ulubieńcem. Pierwsze masło The Body Shop i miłe zaskoczenie. :) Niestety jest ono dość drogie. W regularnej cenie za 200ml płacimy aż 69zł. Ja natomiast kupiłam go w promocji za 39zł i uważam, że jest to rozsądna cena ze względu na działanie i zapach. Kupiłam też inne masełko na promocji. Gdy tylko mi się skończy na pewno kupię je ponownie. Niestety przy regularnej cenie nie jest warte kupna. Także polecam patrzeć na ich stronę na facebooku czy nie ma jakieś na niej przeceny. Jeśli jeszcze nie macie żadnego masełka tej firmy to polecam kiedyś się skusić. W sklepie można sobie przetestować i powąchać. Mają duży wybór. Produkt zdecydowanie wart polecenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz