FBemailTwitter

2/01/2015

Mac Powder Blush Melba





MAC Róż do policzków MELBA

Od zawsze chciałam mieć róż firmy Mac. Zastanawiałam się nas słynnym Well Dressed. Wszyscy mówili(na youtube, blogach),że będzie pasował dla każdego, jest uniwersalny. Pani sprzedająca w sklepie Mac niestety z tym się nie zgodziła. Do zimnej urody pasuje, ale do ciepłej już nie. Patrząc na mnie stwierdziła, że mi nie będzie pasował ponieważ mam ciepłą karnacje. Chciałam róż który będzie dobry na co dzień. Wiedziałam, że w koralach mi dobrze, ale jednak myślałam, że będę mogła mieć inny kolor. Poleciła mi koralowy więc siłą rzeczy taki wybrałam.
Teraz o różu. Róż jest w kolorze kolarowo-brzoskwiniowym. Jest całkowicie matowy, nie posiada żadnych drobinek. Bardzo mi się w nim to podoba. Ma dobrą pigmentację. Trzeba uważać przy nakładaniu by nie zrobić sobie plamy. Nałożony dobrym pędzlem i roztarty wygląda bardzo subtelnie. Jest niesamowicie wydajny. Jedyny minus to cena, bo kosztuje aż 96zł. Patrząc na jego wydajność i pigmentacje nie wydaje się być aż tak drogi. Porównując z innymi różami płacimy raz na kilka lat. Inne róże trzeba częściej kupować. Jest to opłacalny wydatek. Wygląda naprawdę ładnie. Jestem zadowolona, posłuży mi na lata i uważam, że jest to wydatek warty swojej sumy.

___________________________
A wy macie jakieś róże firmy Mac które możecie polecić?

1 komentarz:

  1. Piękny ma kolor, ale cena faktycznie wysoka.. aktualnie nie na moja kieszeń ale może kiedyś.. :)

    http://dzawelina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń